Květnová výprava na pískovnu

Ahoj, Posílám report ze 48 hodinové, květnové výpravy na pískovnu.

Spolu s Pavlem a dvěma dalšími kamarády jsme se v květnu vypravili na pískovnu, na které jsme ještě nikdy před tím nechytali. Překrásný revír, který nabízí členité dno, klidný pobyt v přírodě a také pestrou obsádku ryb, včetně jeseterů a amurů.

Montáže jsem zvolil pro mě klasické, na levý prut jsem nastražil jednu 20mm kuličku Boosterovaného boilie 2S – Scopex Squid a nahodil ho do hloubky kolem 3 m. Na druhý prut jsem nastražil montáž „na panáčka“ v kombinaci Boosterované boilies 20 mm Kořeněný tuňák – česnek/asa + Fuloro Pop Up Ananas. Tento druhý prut jsem nahazoval do hlubší oblasti, kde se hloubka pohybovala okolo 6 m. Na zákrm jsem jako vždy použil bezkonkurenční krmné boilie FISH 50%, na které nedám dopustit a doplnil jsem to celé vařeným partiklem kukuřice/řepka. První hodiny lovu záběr nepřicházel, ale naštěstí ještě první den večer jsem dostal krásnou jízdu na levý prut a mohl jsem tak zdolat svého prvního letošního kapra, který měřil krásných 74 cm. Plný pozitivní energie jsem nahodil montáž zpět.

Pavlovi přišel první záběr až se stmíváním, kdy dostal tři záběry rychle po sobě. Bohužel ani jeden se mu nedařilo proměnit, a tak první ryba na prut přichází až za tmy. Byl z toho krásný jeseter 115 cm / 7 kg. Do rána ještě dostává další záběry, z nichž jeden stál opět za to, když položil na podložku svého zatím nejdelšího jesetera 122 cm / 12 kg. Veškeré záběry byly na kombinaci boostrované 2S s popup 2S 15mm.

V dalších hodinách druhého dne se mi podařil další kapr, ale ráno mi udělal velkou radost můj první jeseter v životě, který měřil 104 cm a souboj s ním byl skvělý zážitek. To jsem ale ještě netušil, že mě odpoledne navštíví jeho starší bratr. Po opatrném záběru na prut s montáží na panáčka začíná nenápadný souboj, který se ale rázem změnil v adrenalinové zdolávání. Krátce po záseku totiž ryba vyskakuje nad hladinu a já tak spatřil obrovské tělo jesetera, který začíná velmi zdatně bojovat. Souboj naštěstí vyhrávám a Pavel mi tak podebírá druhého jesetera o délce 145 cm a váhou 18,5 kg. Pořizujeme krásné fotky ve vodě a spokojený pouštím jesetera zpět domů.

Poslední den ráno dostávám brutální jízdu na levý prut s boostrovanou 2S-kou a opět cítím, že se jedná o silnější rybu. Po 15-ti minutovém souboji vidím obrovského šupináče, který mi nedal nic zadarmo. Míry 100 cm a 17 kg byly třešničkou na dortu celé této výpravy. Na závěr ještě zdolávám jednoho kapřího dorostence a pak už jen to neoblíbené balení a hurá domu za rodinou.

Děkujeme firmě CHYTIL za super krmení, které nás opět nezklamalo!